Integracja i automatyzacja.
Sposób na skuteczne pozyskiwanie klientów i ich obsługę.

Śniadania biznesowe Click2Dial

Prowadzący: Jacek Piątkowski

Dyrektor Sprzedaży Systemów Komunikacji Grupowej

Focus Telecom Polska

Prowadzący: Cezary Zajkowski

Account Executive

Cloudity

Warszawa
20 września

Siedziba Firmy Focus Telecom
ul. Ostrobramska 101A

Wrocław
26 września

Hotel Monopol ul. Heleny Modrzejewskiej 2

Kraków
5 października

PURO Hotel Kraków Kazimierz ul.Halicka 14A

Poznań
11 października

Hotel Don Prestige Residence ul. Święty Marcin 2

Gdańsk
17 października

PURO Hotel Gdańsk Stare Miasto ul. Stągiewna 26

Siedziba Firmy Focus Telecom
ul. Ostrobramska 101A
Hotel Monopol
ul. Heleny Modrzejewskiej 2
PURO Hotel Kraków Kazimierz
ul.Halicka 14A
Hotel Don Prestige Residence
ul. Święty Marcin 2
PURO Hotel Gdańsk Stare Miasto
ul. Stągiewna 26

Agenda spotkania:

 

9:00 – 9:20 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:20 – 10:30 – Panel A: Bądź bohaterem sprzedaży!

   >  Czy wiesz, co dzieje się z przychodzącymi leadami?
   >  Ile razy handlowcy rozmawiali z klientem i co z tego wynikło?
   >  Jak wykorzystać różnorodne kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży?
   >  Analiza oraz optymalizacja lejka sprzedaży.

   >  Jak wykorzystać dane do zwiększania skuteczności sprzedaży?

  

10:30 – 10:40 – Przerwa kawowa i networking

 

10:40 – 11:50 – Panel B: Zyskaj większą moc w obsłudze klienta!

  Czy znasz  współczesnego  klienta?

  >  Ile możesz zyskać dzięki integracji systemu CRM i platformy do obsługi klienta?    

  >  Ile czasu, który mógłby zostać poświęcony obsłudze klienta niepotrzebnie ucieka na zarządzanie zgłoszeniami? 

    Dlaczego warto monitorować każdy szczegół komunikacji z Twoimi klientami? 

    Nowe standardy i dobre praktyki w obsłudze klienta.

 

11:50 – Q&A i networking

 ą


Dlaczego warto?

Śniadania biznesowe Click2Dial to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta. Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

 


Skontaktuj się z nami:

 

Jacek Piątkowski

Dyrektor Sprzedaży Usług Komunikacji Grupowej  

+48 502 232 302

j.piatkowski@focustelecom.pl 

Cezary Zajkowski

Account Executive

+48 600 561 981

cezary.zajkowski@cloudity.pl