Click2Dial to narzędzie, które umożliwia szybszą i bardziej efektywną, wielokanałową komunikację z klientem. Jest to narzędzie typu CTI (Computer Telephony Integration), które łatwo i w naturalny spoósb integruje platformę do zarządzania, monitoringu i analizy komunikacji firmowej Focus Contact Center bezpośrednio z Salesforce Sales Cloud oraz Service Cloud.

Zwiększ efektywności sprzedaży i podnieś jakoś obsługi klienta.

Personalizuj kontakt z klientami dzięki historii związanej ze wszystkimi aktywnościami związanymi z poszczególnym klientem.

Kolejkuj połączenia wg umiejętności pracowników. Unikniesz sytuacji, w której klient przedstawia swój problem, a potem musi zostać przełączony do innego konsultanta.

Reaguj na sytuacje awaryjne, np. gdy klienci czekają zbyt długo na linii, przekieruj połączenie do innych, odpowiednio przeszkolonych pracowników.

Monitoruj i raportuj

Porównuj statystyki rozmów z danymi z Salesforce, obserwuj trendy i podejmuj decyzje na podstawie twardych danych.

Ustaw powiadomienia alarmowe pojawiające się na ekranie przełożonego, gdy nastąpi określona wcześniej sytuacja. Może to być np. wydłużenie kolejki lub zbyt długi czas przerwy.

Śledź na bieżąco szczegóły komunikacji Twojego zespołu z klientami.

Nagrywaj i zabezpieczaj

Korzystaj z dedykowanej aplikacji do nagrywania rozmów, które archiwizujemy standardowo przez 12 miesięcy. Nagrywanie ma funkcję omijania danych wrażliwych, jak np. numer karty kredytowej czy innych danych osobowych.

Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie
odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem
ich danych osobowych.


Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!